Drinkarna blev bra

Seg söndag..
Sovit ut och bara tagit det lugnt.Vi hade gäster här hemma igår kväll,vi hade hemmagjord Sangria till fördrink,måste säga att den blev riktigt god så prova den mer än gärna,receptet är den jag lade in i går.
Gjorde även Mojiton men minskade ner på mängden ljus rom,den blev också god måste jag säga.
Vi hade en mycket trevlig & lyckad Mexikansk inspirerad afton (självklart hade vi även Mexikansk musik) det är alltid trevligt med musik som passar till kvällens tema.

Sitter och laddar inför mitt sista arbetspass nu,kommer ju som sagt inte jobba på nästan 5 veckor,skulle igentligen ha jobbat sista natten på  onsdag men fick ledigt av min snälla chef pga av att jag ska hjälpa till att förbreda inför morfars begravning,som är på torsdag.

Tänkte faktiskt åka iväg strax för att kanske hinna handla nga julklappar innan jag börjar mitt pass.
Så ha nu en underbar söndag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0