Fika med pappa

Dagen har gått bättre idag,har inte haft fullt så ont idag,igår var min värsta dag hittills..har haft ont i korsryggen även idag men nu mot kvällen så har det gett med sig lite,känns som en befrielse.
Nu känns det som jag håller på att bli mig själv igen,sakta men säkert..

Lasse hjälpte mig att tvätta håret idag för första gången sen operationen,fy sjutton gubbar vad jag har känt mig äcklig,jag som vanligtvis tvättar håret varje dag,ja inte går det längre än 2 dagar iallafall,så det kändes verkligen som en lyx att få håret tvättat.

Familjen har åkt iväg till barnens farmor & farfar för att fira farafar som fyller år på måndag,hade gärna följt med men hade inte tillräckligt med ork att åka iväg,så min söta pappa kom hit som sällskap,vi har suttit och pratat och fikat,mysigt med lite pappa & dotter tid ibland.
Pappa åkte för en stund sen,så nu ska jag sitta och titta på Robinson och mysa med mina kissemissar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0