Från vacker till ful på en milli sekund..

Såg en sån vacker tjej i kassakön på H&M idag,det var 2 kassor som var öppna men hon stod och velade i vilken kö hon stod i,så jag frågade vänligt vilken hon stod i,så jag skulle veta vilken jag skulle ställa mig i,då får jag ett svar med en väldigt otrevlig attityd: du bara så att du vet så står jag i mitten och jag tar den kassan som först blir ledig,ser du väl.
Då sa jag till henne att: jo men du behöver inte låta så otrevlig,jag ville bara veta så att jag skulle veta var jag skulle ställa mig.
Hon igen: du,undrar vem som är otrevlig här,om du vill veta så har jag ingen bad day idag,men det verkar du ha och skaffa dig ett liv.

Hon hade verkligen en bad day och om inte så undrar jag i mitt stilla sinne hur hon är när hon har sin så kallade bad day?
Tur att jag slipper träffa henne då.

Kvinnan som jobbade på H&M skakade på huvudet och blinkade med ögat till mig och sa att: ja har vi 2 kassor öppna så har vi 2 köer självklart,om vi inte säger ngt annat.

Yes,tänkte jag,då var det inte jag som var otrevlig,för det var jag inte.Tror att hon den föredetta vackra tjejen hörde det,för hon blev rätt tyst.
Som sagt så helt plötsligt så försvann hennes vackra yta,synd för henne att slösa bort tid på att fixa sig till tänderna,när hon inte hade ett vackert inre..hon borde lägga mer tid på att möta människor med en lite trevligare sätt.

 Jag blev nog lite chokad tror jag,för hennes yttre stämde verkligen inte med hennes sätt att bemöta folk,hon såg ju så söt & oskyldig ut,inte en sån där kaxig brutta,men det är väl som det sägs att: I dom lugnaste vatten så simmar dom fulaste fiskarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0