Fredag kväll !

Började dagen på ett riktigt bra sätt,fotvårdsbehandling direkt efter jobbet,varför unnar man sig inte sånt oftare igentligen,det finns ju faktiskt ställen med rätt bra priser..jag gav 350kr för min  fotvårdsbehandling och det är ett bra pris tycker jag och så får man en skön avkopplande stund och riktigt fräscha fötter (mina fötter känns just nu som fötterna på en nyfödd) eller inte..men nästan i varje fall.
Det var riktigt avkopplande att komma dit i morse,fick en god kopp kaffe undertiden hon höll på med mina fötter,en perfekt start på min dag.

Förkylningen har kännts lite bättre idag men det är nog tack vare nässprayen,den e makalöst effektiv.I går var det verkligen niagarafallet om jag ska vara ärlig,helt otroligt att en liten sprayflaska kan hjälpa en så mkt,tyvär så tar det inte bort själva förkylningskänslan som jag har,men men det får ta sin lilla tid,Rom byggdes ju inte på en dag heller..

Ikväll har vi haft våra kära vänner här på middag,alltid lika trevligt att umgås med famlijen Nilsson.
Trevligt att bara sitta och surra lite.

Nu e klockan rätt mkt och jag börjar känna mig rätt kymig igen,imorgon blir det endast en skön slappar dag,ska lägga ner energi på att kurera mig,nu banne mig ska jag bli frisk.
Nästa vecka blir det nya tag med träningen,jag som varit så taggad att köra stenhårt igen och så blir jag sjuk ,är det inte typiskt..

Här kommer nga bilder från ikväll







choklad fondue till efterrätt,enkelt och gott !


tänk att bilder säger mer än tusen ord..

Black army..he he hee

en av mina bästa vännninor,love you !

Peter & Lasse

Alltid lika mysigt att få umgås med sina vänner !


Kommentarer
Postat av: jenni

TACK snälla, för en riktigt trevlig kväll. God mat, god dryck och trevligt sällskap kan inte bli bättre. Det får vi göra om snart. KRAM. <3 <3

2009-11-07 @ 11:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0