Fredag morgon

Klockan ringde 06.20 i morse,då hade jag bara velat vända på steken och sova vidare och inte ens behöva tänka eller titta på klockan,ja ja inte klaga..bara upp & hoppa med ett leende på läpparna.

Nu har jag iallafall vaknat till lite efter en skön morgon dusch.

Hur är det möjligt att vara så galet kaffe sugen direkt närman vaknar,måste villigt erkänna att jag defenivt är beroende av kaffe,slurp..så ni förstår säkert att jag i skrivande stund sitter med en mugg i min hand.

Har fått sånna där konstiga inre bilder framför mig om gårdagens händelser på motorvägen och dom e inte så trevliga,så undrar jag ibland hur nära har man varit döden igentligen,utan att veta om det.. fy,tack till mina skyddsänglar !

Ha en trevlig dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0