Go`morron !

Klockan ringde vid 7 på jobbet,då hade jag bara velat somna om,klockan var nog halv två inatt innan jag släckte lampan,finns alltid små saker att pyssla med där,sen satt jag vid datan och då har ju klockan en tendens att bara springa iväg.

Iallafall så har jag nyligen kommit hem,men bara för nga timmar sen är det dax att åka tillbaka för en till natt.
Idag ska jag jaga det där förbannade vaccinet,som är slut överallt.

Nu ska jag försöka få i mig frukost och självklart mitt älskade morgon kaffe.,sen ska telefonen gå varm för det som står på vårguiden om att det ev finns vaccin på vissa ställen,stämmer ju inte alltid i verkligheten.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är jätte bra!!

2009-11-10 @ 11:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0