Hem ljuva hem

Känns helt underbart att få komma hem,känns som jag bott på jobbet den här veckan,i måndags jobbade jag 20 timmar,ledig i tisdags,sen igår blev det ett 23 timmars pass och nu inatt blir det 15 timmar igen..känns lite tufft när jag inte mår så bra,så träning e inte alls att tänka på,behöver dom här timmarna jag e hemma nu på dagen för att kurera mig.
Har hunnit storhandla inför helgen,brände raka vägen till våran butik efter jobbet,skönt att ha det avklarat för då kan jag bränna hem direkt efter jobbet.

Helt otroligt att det är fredag imorgon,igen !!Skönt med helg,speciellt när jag e ledig hela helgen också.


dagens shopping..





Kassarna passar så bra i dagar som dessa (tänker på AIK som tagit guld)
butiks ägaren som e rå AIK:are (dvs Lasse) tänkte på AIK när han beställde dessa kassar till butiken..



föll i frestelsen för den här nyheten..



märks det att jag börjar få lite julkänslor,ha ha haaa



pudersnö,snart blir det mer än så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0