Julstjärnorna hänger i fönstren

Nu har även vi fått upp lite julstjärnor i fönstren,lite julpynt tar vi fram till lucia,orkar riktigt inte fixa så mkt jul än,men jag hinner..sen är ju inte jag den som fyller mitt hem med pynt överallt,utan gillar den lite stilrena looken,självklart ska det vara julkänsla över det hela.

Familjen drog iväg till centrum för en liten shoppingrunda,var jag sugen på att åka med då..självklart,men är alldeles för svag för det,känner mig som en puckelryggad mumie,ryggen känns pyttelite bättre idag,men har fortfarande superont,så får bara ta det lilla lugna,även idag.

Lasse bytte mina kompresser eller vad det nu heter,vid ärret,yäääk trodde jag skulle svimma,kunde inte ens titta på såret,så vet inte riktigt hur det ser ut,för tillfället tror jag inte att det ser så trevligt ut..mår fortfarande lite illa efter,fast jag inte ens tittade..hur blir det då på måndag när jag ska på mitt första återbesök och dom ska dra ut dräneringsslangarna och byta tejp,iiik,vill inte ens tänka på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0