Känner mig lycklig

nu när jag börjar känna mig bättre,har fortfarande en lång väg kvar i läkningen men nu känner jag igen mig själv iallafall.Ryggvärken har ytterligare blivit ett snäpp bättre idag och det är ju den som varit värst,låter konstigt va när man opererat magen,men så har det varit och tydligen är jag inte den enda..

Idag har jag för första gången varit iväg utanför huset sen operationen,Lasse skulle åka till ngt så sexigt som soptippen i Jordbro,så då åkte jag med bara för att komma ut lite,sen på vägen hem åkte vi en snabbis till nyöppnade City Gross i Länna,gick runt där som en krokig gammal tant,kan inte ha sett riktigt klokt ut,men jag brydde mig faktiskt inte om folk tittade,ville dom titta så varsågoda !
Iallafall så var det skönt att komma ut lite men det tog på krafterna,var helt slut efter den lilla trippen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0