Känns som jag ligger efter..



Många har redan hunnit plocka fram adventsljusstakar och lite pynt,själv ligger jag efter lite..det får bli imorgon för våran del,jag kan ju inte klättra och fixa själv i år,så det blir Lasse som får fixa & pynta.
Jag kan typ bara sätta på en julskiva i bakrunden,jag som  e så van att fixa & dona själv och nu när jag inte klarar av det,så känns det lite frustrerande.Jag kan inte ens smutta på min special beställda glögg pga. mina mediciner jag äter,men till 2:a advent ska jag prova den,längtar redan !


Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

SV; TACK SÅ MYCKET! DET SKALL VI GÖRA!

2009-11-27 @ 11:47:40
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Inger

Egentligen skulle jag ha plockat fram allt i helgen, men eftersom det är fullspäckat program hela helgen så fick jag göra det lite tidigare, ha inte dåligt samvete för det du. ;)

2009-11-27 @ 19:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0