Klarade mig

Vilken skön känsla som infann sig i mig imorse är jag vaknade och kände att jag mår alldeles toppen,vinterkräksjukan var det då defenetivt inte,inte än iallafall..

Nu har jag kokat ca 15-20 liter köttsoppa till morfars begravning imorgon,vi har delat upp kokadet av soppa,annars hade ju en och samma fått koka i en veckas tid,fnissar.. så vi har varit som små tomtenissar på olika ställen och stått och slevat & rört runt,men nu är det färdigt,jihooo !!

Om en stund ska jag och syrran åka och hämta alla tårtor och köpa lite blommor till borden som ska dekoreras,så dagen kommer att springa iväg,kommer inte hem förrän till middagen,så i dag blir det nog lite dåligt med inlägg,men man vet ju aldrig..

Sitter precis och äter min hard core frukost som Blossom rekomenderade,måste säga att det är helt okej,har ni inte provat så gör det.
Strax ska jag studsa in i duschen,so see you !!

Kramis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0