Lagom irriterande

Vaknade av att sopbilen dundrade förbi huset,giik..våran soptunna som var mer än överfylld,var det någon som hade kommit ihåg att dra ut den,neeej då.. så lagom irriterande.
När jag vaknade så kände jag genast att min kvinnliga varningslampa som vi kvinnor/tjejer har emellanåt  var igång,tråkigt att vakna med den känslan,hoppas den ger med sig underdagen,hm..

Idag ska jag iallafall städa hemma med allt vad det innebär,byta sängkläder,damma,dammsuga,tvätta golven och sen ska jag ringa min fönster putsare,lagom att göra det nu innan det blir allt för kallt,sen är dom ju fina till julen också.
Senare på dagen ska jag åka en sväng och färga fransar & bryn,sen måste jag iväg och handla en present & julklappar.

Imorgon blir det fullt ös från morgon till kväll,ska koka färdigt köttsoppan till minnesstunden efter begravningen för morfar,när den är färdig så ska syrran & jag åka och hjälpa till och fixa i lokalen där vi ska ha minesstunden.Därför känner jag att det är lika bra att fixa alla andra måsten idag.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0