Långnäsa..

Snopet det kändes när jag kom upp till Kommunen för att vaccinera mig.
Vi har tyvär inget vaccin säger sköterskan,det är slut nästan överallt.Så då var det bara vackert att vända på klacken,men kändes fruktansvärt irriterande när jag ändå ringde dit bara 2 timmar innan,om allt var i sin ordning,då var det minsann ingen som kläckte ur sig att det inte fanns ngt.Ska kolla runt lite på vårdguiden om det finns någonstans att få tag på,jag måste ju vaccinera mig helst den här veckan,för om jag reagerar på sprutan med att bli sjuk så hinner jag bli frisk innan min operation,nästa vecka blir alldeles för nära inpå.
Är det ngn som vet var det finns att få tag på,typ omedelbart bums ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0