Mitt nästa inköp

Jag har alltid varit ett fan av Carola,jag tycker hon har en fantastisk röst,inte många sitter på en sån röst som hon gör.
Jag förstår inte det Carola hat som man kan höra att vissa människor har mot henne,VARFÖR ?
Varför får inte hon säga det hon tycker och tänker utan att folk ska lägga en massa  värderingar i det hela,hela tiden,hon har en stark tro och det måste hon väl få ha och även kunna prata om,den som inte vill lyssna behöver ju inte göra det..

Hon släppte iallafall sin nya julskiva 14/11 och jag tänker absolut köpa den,då får man iallafall genuin julkänsla.

När listan över mest sålda album offentliggjordes under torsdagen låg Carolas julskiva, "I denna natt blir världen ny - Jul i Betlehem II" överst på listan. Det innebär att skivan, på bara en vecka, lyckades bli det bäst säljande album i Sverige.

Jag har dom senaste åren gått på Carolas julkonserer med min kompis Helena,dom har varit fantastisk bra alla gånger.I år är ju Helena i Thailand ända till efter jul så vi missar tyvär den i år,men nästa år kommer vi garanterat att gå igen.Vill ni ha julkänsla,så köp biljetter till hennes kommande konsert,ni kommer inte ångra er !!
 


Grattis Carola till försäljningssiffrorna på nya skivan !


Kommentarer
Postat av: helena

hej vännen, ja det är precis som du säger att den är underbar att lyssna på och vi ska absolut gå nästa år igen det är ju lite tradition nu:):)

Jag har laddat ner skivan på ipoden så att vi kan få lite julkänsla här nere. KRAM

2009-11-16 @ 02:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0