Pirrigt är det

Lite trött i ögat..
Stod i duschen klockan 01.10 inatt,var ju tvungen att duscha med Hibiscrub (en slags bakteriedödande tvål) kvällen innan operation,hann ju inte duscha i tid,hade en massa annat att göra,hm typiskt mig.

Imorse gick jag upp 06.30 för att hinna få i mig mitt morgonkaffe,fram till 4 timmar innan utsatt tid jag ska vara på kliniken,så fick jag dricka kaffe med mjölk,så fick i mig 2 koppar,så nu borde jag klara mig,men nu kurrar det rejält i magen,bara för att jag inte får äta frukost,är inte det typiskt också..

Morgonen har jag ägnat åt städning,bytt till rena sängkläder,dammsugit och svabbat golven m.m.
Nu ska jag ta och studsa in i duschen,syrran kör mig till kliniken så vi åker väl strax efter 10 hemifrån,måste infinna mig på plats 11.00,tror nog att jag borde vara klar att opereras vid 12,sen tar det ju nga timmar innan dom är färdiga..kommer nog att känna mig rejält överkörd när jag vaknar.
Just nu känner jag mig rätt lugn men det e klart att det pirrar,men det är nog mest smärtan efter jag bävar för,sen är jag nog lite orolig för att se mina ärr,yäh kommer nog inte att se snyggt ut på nga veckor,kommer att vara rejält svullen ngn vecka efter sa dom,men sen kommer det att lägga sig och bli fint,så håll tummarna för mig !
Jag kommer att vara kvar där i 2 nätter,så kommer att skriva och berätta hur det gått när jag kommit hem,blir nog utskriven på onsdag förmiddag.

Ha det gott nu,så hörs vi på onsdag !



Kommentarer
Postat av: Linn

ÄLSKAR DIG MAMMA, jag vill ha dig hemma nu!!!

2009-11-23 @ 15:54:03
URL: http://typsliinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0