Rätt eller fel..

Hur förbannat kluven och velig kan man vara.. har ju bestämt mig för att inte ta den förbannade svininfluensa sprutan,och hör så mkt olika bud fram och tillbaka så man varken vet in eller ut,huhuuu..så nu har jag börjat tveka om jag gjort rätt beslut,inte kommer jag att få ngt bra svar heller eftersom alla säger så olika,det enda rätta är väl då att gå efter sin egen magkänsla,men det e svårt eftersom min magkänsla hit tills sagt att jag inte ska ta den,men nu minsann säger den tvärtom,öh hur gör jag då ??

Jag själv som ligger i riskgruppen bör ta den har jag fått förklarat för mig,what should i do..
eftersom jag snart ska operera mig också,vore det katastrof att bli sjuk efter, i svininfluensan.
Förbaskat också,finns det ingen som kan ta detta beslut åt mig?

Svininfluensan sprider sig otroligt fort,en vanlig influensa som går varje år tar sig på 6 månader lika långt som den här svininfluensan tar sig på 6 veckor,så man kan snabbt konstatera att spridningen går som en löpeld..
och just att den e värre för barn och någerlunda unga människor,är ju lite läskigt.
Jag då som redan har nedsatt immunförvar,hur lätt får inte jag den då..nästan garanterat att jag får den,antingen så får jag leva med tanken att jag troligtvis kommer att få den och då får bara hoppas att jag tar mig ur den med skinnet i behåll om jag inte tar sprutan dvs. eller så tar jag sprutan och chansar även där,och bara hoppas att det inte kryper fram sen långt fram att jag gjort helt fel beslut,om jag nu tar den ??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0