Ska jag bli sjuk måste jag bli det nu...

Då var det måndag morgon eller jag kanske ska säga förmiddag..
Har sovit ut idag,sovit som en stock hela natten.Känner mig inte riktigt kry idag,så blir ingen träning för min del.
Dom ringde precis från jobbet och ville att jag skulle komma nga timmar tidigare pga personalbrist,så hade ändå inte hunnit träna,får göra lite nytta på jobbet istället.
Sitter här och njuter av mitt älskade morgon kaffe,ska strax äta frukost också.
Linn är hemma med mig idag eftersom hon också känner sig hängig,tyvär så är det lite si och så med hälsan så här på hösten.
Jag önskar innerligt att jag blir sjuk nu,om jag ska bli sjuk..eftersom min operation är exakt idag om 3 veckor och då måste jag vara frisk,annars blir det inställt,skulle det inte vara typiskt..

Nu ska jag iallafall äta frukost med Linn och sen ska jag förbereda mig inför jobbet.

Ha en bra start på veckan alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0