Söndag

Tänk att det e så skönt att få sova ut,precis klivit upp i stort sett,ja självklart har jag hunnit fixa mig en mugg kaffe som jag sitter med i skrivande stund.

Tittade på Robinson Karibien igår,som säkert så många andra också gjorde,jag e lite kluven om vad jag tyckte igentligen,man kanske kommer in i den när det gått fler avsnitt men jag tycker nog att människorna som var med var lite tråkiga i ärlighetensnamn,sen hade det inte gjort ngt om det hade varit med ngn,som stack ut lite mer till sätt och utseende,tyckte att dom flesta verkade lite tråkiga,men som jag sa så kanske jag hinner ändra mig under säsongens gång..
Vad tyckte ni,som tittade på Robinson ?

Nu ska jag äta väldigt sen frukost och sen göra mig iordning för att åka en sväng in till stan,måste göra påfyllning på naglarna sen ska jag byta Lasses födelsedags skjorta som han fick,till en annan storlek.
Sen har jag vid ngt svagt ögonblick lovat till Hanna att köra henne till Punk Shop,hon ska tydligen köpa ngt nitarmband.

Skriver mer i eftermiddag/kväll..

Kram så länge och ha en mysig söndag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0