Sorry for bad update..

Oj vilken dålig bloggerska jag varit dom senaste dygnen,men helt ärligt så har jag inte haft lust,tankarna har varit hos morfar.
Men livet måste gå vidare..


Igår hade vi föräldrarna,svärföräldrarna,syster med familj och min väninna Jenni här på middag.Vi hade en jätte trevlig kväll.
Lasse fyllde ju år och eftersom jag fyller rätt snart så slog vi ihop firandet,eftersom jag inte kommer att vara så mobil när jag fyller..
Vi fick en massa fina presenter av alla,jag fick present kort till TYR & HEM och till Zara,sen fick jag en jätte fin plommonlila velourdress,2 böcker,jätte fina champagneglas och sist men inte minst svinstek,ska tydligen vara gott måste bara hitta ngt bra recept att tillaga den efter.



Min kära mamma !


present öppning


oj det såg trögt ut..


min älskade väninna Jenni

Tyvär blev det ingafler bilder igår..



Kommentarer
Postat av: ML

JEZZUZ vad lik din mamma du är!!! :-)

2009-11-21 @ 22:44:51
URL: http://mlwidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0