Tack så hjärtligt Helena m. familj !!

Min älskade väninna Helena som befinner sig i Thailand,är ju bara så söt !

På kvällsingen här så knackade det på våran ytterdörr,där står Helenas pappa med ett jättefint paket i handen som han överräcker till mig som Helena m. familj ordnat till mig,jag blev så rörd och glad,så gulligt av Kjelle att köra över med paketet.I paketet låg mina ABSOLUTA favorit produkter (som jag blivit introducerad till,av Helena) Sabons body scrub och body butter i doften lavendel & äpple,den finns tyvärr bara att få tag i vissa länder tex. i New York.Tyvärr så går det ju inte att beställa på nätet och få det hem skickat,så man måste ha specialkontakt för att få tag på dessa produkter,ja om man nu inte ska åka dit och kan handla det själv,någon dag vill jag dit !

Tack så hjärtligt familjen Pålsson för den underbara presenten,ni e ju bara så söta !! 




Ett jättefint kort som Helena själv gjort !


så gulligt,blev så varm i hjärtat !


Åh,dessa underbara produkter !





Här e en av butikerna i NY som har dessa produkter,åker ni dit får ni absolut inte missa denna butik !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0