Trötter

Nyligen gått upp och är bara så trött som en människa kan vara,hade bara velat sova vidare,långnäsa till mig då..tvungen att gå upp ska dra iväg med mammsen till Dagab för att handla dukar till minnes stunden för morfar, efter begravningen blir det självklart mat och fika så då ska det vara vita fina dukar.
I dag är det exakt en vecka kvar till begravningen,känns väldigt konstigt att behöva begrava morfar och behöva lämna honom där sen.

Jag måste storhandla inför helgen idag,eftersom jag ändå är i krokarna av våran butik,så lika bra att ha det gjort.
Sen i eftermiddag kommer min kära systerdotter Sophia hit med sina små voffsingar,ska ta nga bilder sen och lägga upp här då får ni se på dom små,dom e bara så söta.

Här nedan följer nga bilder från igår kväll


Våran 13åring


 
kolla in lövet i kaffet




 

 



kaffesugen var bara förnamnet.. som vanligt då


 
Lazzbaz


 
nu fick jag till bilden.. men det ser ut som jag tänker: ta mig härifrån..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0