Äntligen..

Då börjar vi om på en ny dag alla och inte vilken dag som helst,utan fredag..äntligen fredag !!
Sitter här ännu en morgon med mitt morgonkaffe.Tjejerna och lilla gubben har åkt till skolan och jobbet,så nu är det bara jag och katterna som regerar här.Nyhetsmorgon i bakrunden som mitt lilla sällskap.
Vad har jag för planer för dagen,jo..köra min fredags städning med byte av påslakan,damma,dammsuga och tvätta golven mm. efter det tänkte jag åka till gymmet för ett pump pass med Jacqueline,sen efter kör vi konditionsträning,åh vad skönt..gillar att plåga mig själv under träningen.
Nog om träningen..


I eftermiddag ska jag bara försöka att inte göra så mkt,men jag tror inte på det själv förrän jag lyckats med det,jag har som sagt lite svårt att inte göra ngt ..för det mesta så hittar jag alltid saker att fixa med här hemma,ska det vara så svårt att koppla av?

Till fredags middag tänkte jag göra pasta salsiccia, ngt gott vin till får det bli också, fredagen till ära.
Jag har en liten last och det är godis..mm älskar godis,mina barn kallar mig för en godisråtta..har svårt att motstå dom små söta godsakerna,men på sista tiden har jag otroligt nog inte varit så sugen på godis,förstår ingenting?
men det e bara att tacka och ta emot.
Så i veckan har det inte blivit en enda godis bit,brukar vanligtvis vara duktig på att avstå från det mitt i veckan men självklart är det inte lätt för en godisråtta,men den här veckan har det inte varit några problem pga det minskade sötsuget.
Nu börjar ju helgen så då kommer det nog att slinka ner en och en annan godisbit *fnissar*,jag kan väl inte vara ensam om min lilla last,eller?
Tycker inte att min last e så farlig,eftersom jag e rätt sund i övrigt..

Ikväll blir det iallafall Idol som gäller vid tv:n, här hemma hos oss.Vad ska ni andra titta på ? Idol skulle jag gissa på..eller ?

Nä nu är det dax att sätta fart med fredags städningen,skriver fler inlägg senare.

Ha det bra så länge !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0