Dax för ett ansiktslyft..

Då e snart lördagen till ända,oj vad fort dagarna går..känns inte som jag hunnit med så mycket idag,det blir väl lite så när man tar en längre sovmorgon.
Jag och tjejerna åkte iallafall iväg för en snabb shopping tur,vi ändrade oss på vägen och åkte till Farsta C istället för Haninge,måste säga att jag är urless på dom båda ställena,har ju nött på dom nga gånger om man säger så..är det inte dax för ett ordentligt ansiktslyft,både i Haninge och Farsta,jo för man kan ju inte leva på gamla meriter år ut och år in,idag krävs det förnyelse och nytänkande om man ska behålla sina kunder.Det blir ju tyvär lite så att man åker dit för att det är nära och bekvämt,men jag kommer att ta mig till Nacka Forum dom gånger jag ska shoppa lite mer,eller ngt annat nytt bra centrum.

Vi hade iallafall en trevlig kväll hos släkten,goda pajer med sallad serverades,smakade bra nu när man inte ätit paj på 100 år.
Vad har ni andra gjort idag/kväll ?

Nu är jag ganska så trött och tänkte ta min lilla kisse misse under armen igen och krypa ner under mitt underbara täcke,kan nog bli sovmorgon i morgonbitti igen,beror på hur jag känner mig när jag slår upp ögonen.

Sov sött alla nattugglor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0