Oförberedda varje år !

Helt otroligt..nu sitter jag här och gör ingenting dvs tar det lugnt,men ska jag vara helt ärlig så kryper det lite i kroppen,vad gör ni när ni tar det lugnt ?

Kommit nyligen från träningen,körde ett pump pass och sen blev det kondition en sväng också,sååå skönt att vara färdig.
Lunch har jag hunnit få i mig också, varmrökt lax, kokt potatis och råkost sallad..älskar lax sen gör det ju inget att det är nyttigt heller,ska ju försöka att slimma till mig lite nu..

Igår bokade jag tid till onsdag morgon för däckbyte,känns kanske lite tidigt men bättre det än vara för sent ute,blixt halkan och snökaoset kommer ju varje år lika oväntat.
Tänk att dom flesta väntar in i det sista med att byta däck,inklusive mig själv,så i år tänkte jag göra annorlunda.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0