Panik leta efter..

Oops,snart är även söndagen till ända,imorgon börjar en ny vecka för oss alla.
När mitt arbetspass slutar imorgon bitti, så ska jag åka hem och ta emot våran tapet kille, som vi anlitar jämnt när det e dax att förnya lite hemma,nu var det ett tag sen sist.
Vi flyttade till vårat hus 2006 som då var helt nybyggt,vi var med från dag 1 och bestämde allt från väggar till tak,så vi har inte behövt göra så mkt förutom tomten då,allt var ju färdigt (så kalllat nyckelfärdigt) när vi flyttade in,men nu har det snart passerat 4 år sen vi flyttade in och det börjar bli dax att förnya vissa rum.
Så nu när tapet killen ringde idag och sa att han kan börja i stort sett imorgon om jag vill, så fick jag lite panik..har ju inte ens hunnit att titta/köpa tapeter,åhh det e ju inget jag vill stress köpa precis,så imorgon blir det ilfart till tapet affären för att spana in vad som finns,förhoppningsvis får jag inte besluts ångest..

Imorgon kommer även min systers lilla hund Cricket,som ska bo hos oss i 1 vecka, då dom åker till Egypten på en skön solsemester,åh önskar jag hade kunnat gömma mig i deras resväskor och krypit fram som gubben ur lådan när dom landat.. får bli en annan gng istället. 

Imorgon ska jag försöka klämma in ett träningspass också, eftersom jag vilat kroppen hela helgen,har fortfarande jordens träningsvärk efter fredagens pump pass,men det avtar nog tills imorgon.

Strax ska jag krypa ner i sängen och försöka sova.
Sov gott alla ni underbara varelser !

Syrrans söta hund som heter Cricket !




Kommentar :

Kicki om Panik leta efter..:
Gud vilken fin bild på våran lilla Cricket! Vad skönt att lämna över honom till världens bästa hundvakt, älskar dig

Svar: Ja visst e han fin.Vad kul att du känner så,vi tar emot han med öppna armar,ska bli så mysigt att ta hand om honom.Älskar dig med kära storasyster !

Kommentarer
Postat av: Kicki

Gud vilken fin bild på våran lilla Cricket! Vad skönt att lämna över honom till världens bästa hundvakt, älskar dig

2009-10-18 @ 23:26:20
Postat av: helena

hej vännen!!! Kul att han kan koma på en gång men jag förstår dig det är inte lätt att välja. Blir det fler rum än tjejernas eller nöjer du dig med det:):), sakanr dig massor.KRAM KRAM

2009-10-19 @ 17:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0