Lite bilder..








Min lilla pussgurka !


Till höger ser ni min älskade syster dotter Jennifer (Swan) hihiiiii...


Här e båda mina älskade syster döttrar Sophia & Jennifer,Love you !


Här har vi Petri Vehviläinen ( idol Petri) på släktkalas..


En underbar sommar eftermiddag/kväll på Josefinas !


One more..


Baren på Restauran Grill,har ni inte varit där och ätit mat och druckit drinkar,så gör det !!


Me and Bygg Lovs Matte !!


Jag och min älskade storasyster !


Min älskade väninna med High Lights Andreas !


Det här var på Hågelby Parken i sommras,vi hade skit roligt !


Min andra lilla puss gurka!


Våran söta lilla Maja som älskar majs !

Kommentarer
Postat av: Laila Bruna

Vilka fina bilder du hittat på mig hjärtat :(

2009-10-23 @ 16:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0