Klasses kockhörna !

Jag får damp,minst sagt..har precis kommit hem från tapet butiken,åhhhh vad less jag blir.Hittade inte en endaste sketen tapet rulle,som föll i min smak och då dammsög jag ordagrant hela butiken.Är det ngn av er som har ngt förslag åt mig i tapet väg,hur bär jag mig åt för att på enklast sett hitta nga schysta,snygga,stilrena men ändå inte tråkiga tapeter.
Tänkte sätta mig och titta här på nätet vad jag hittar,men det tar ju också sin lilla tid.Har ni förslag på även en bra hemsida för tapeter ?

Jag var iallafall och tränade första passet för den här veckan,gick tyvär inte så bra.Känns lite som det härjar i mina bihålor,min förkylning har inte riktigt gett med sig än,hoppas det inte blir värre bara.

Snart är det dax att agera lite taxibolag,ska köra tjejerna till stallet och under tiden dom rider ska jag hem och leka Klasses kockhörna,kvällens meny komer att bestå av Massaman Curry m. ris och självklart en god sallad till.



Tänk om farbrorn här kunde komma och laga våran Massaman Curry ikväll,tror att den skulle bli super god !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0