Blev några timmar över !

Tjo hopp!

Det blev ett lite kortare APT möte idag,ganska skönt när jag ska till jobbet om en stund igen.
Fått i mig en god Nasi goreng till lunch,som jag hämtade på Kina Restaurangen på vägen hem.
Hunnit gå ut med lilla Cricket på en snabb promenad också,Kicki & Jennifer om ni läser det här så går det jätte bra med honom,inga problem..ja bortsett från att han e skit arg på Lasse,men det e mer synd om Cricket,för han verkar vara rädd för Lasse.

Funderar på om jag ska orka ta mig till en annan tapet butik,för att se om jag hittar ngt som faller fröken i smaken..hm,tror att jag måste ta mig den tiden,annars blir aldrig nga nya tapeter här..

Hejsvejs i lingon skogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0