Foki på Cocoo !

Söta släkten har precis åkt,vi hade en jätte trevlig kväll.
Dagen har gått så fort igen,var till stallet och såg på när Hanna tävlade i dressyr,sen hem och fixa inför ikväll och hur enkelt man än gör det så tar det alltid ändå en stund innan allt e klart,men det var det värt.Trevligt att bara ses och prata & skratta ihop.Tjejerna blev glada,dom fick det dom hade önskat sig,pengar och presentkort på Gina Tricot,alltid uppskattat,det är ju inte det enklaste och veta vad man köper till dagens barn,speciellt när dom slutat och leka..

Nu ska jag bara ta det lite lugnt och koppla av,känner mig ganska trött om jag tänker efter.
Imorgon blir det defenitivt bara en slappar söndag,på sin höjd att jag tar bilen in till stan,tjejerna har tjatat att jag ska åka med dom till ngn butik som heter Cocoo,Foki ska tydligen vara där och signera autografer och sen var det tydligen rabatt på nga nitarmband,inget jag ska ha men tjejerna lär ju köpa,många som har det nu har jag märkt,hm...ja ja det går väl över.Hahaha bara för att jag sagt så nu,så slutar det med att även mamma köpt sig en,kanske hittar en riktigt snygg en..man vet aldrig (inte min stil igentligen).. men man ska aldrig säga aldrig,har vi ju fått lära oss.

Puss & kram



hahahaa kom ju på att jag faktiskt har nitar på mina stövlar,kolla själv på bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0