Foki hysteri !

Mys söndag hahahahaaa,trodde jag ja..
Åkte iväg med alla tapet kataloger jag hade lånat hem över helgen,sen åkte vi raka vägen in till stan.
Släppte av Hanna och hennes kompis strax innan butiken Cocoo,wow säger jag bara..har ni sett fjortis hysteri förut,herre gud..

Själv gick jag till min nagel salong dit jag alltid går när det är dax att fylla på naglarna.Vanligtvis när jag kommer dit så behöver jag inte vänta ngn längre stund innan det är min tur,men självklart idag fick jag vänta en stund,men det gick ingen nöd på mig inte,fick sitta i deras massagestol under tiden,skojar inte,det var så skönt blundade och drömde mig bort till varmare breddgrader,mitt favorit land Thailand..det e så lyxigt när man e där,tar alltid deras underbara oljemassage som kostar typ inget,40 kr i timmen och dom e såå duktiga,ja ni som är ;) eller varit där vet exakt vad jag pratar om..
Inte för att det var samma sak att sitta i massagestolen på nagelsalongen,men riktigt skönt och avkopplande var det ändå,blev så trött efter så jag hade kunnat somna bums.
Naglarna är nu nygjorda och fina,lika skön känsla varje gng jag går ut därifrån med frächa naglar.Måste erkänna att jag blivit beroende av att fixa mina naglar,dom blir ju så fina och händerna ser helt klart så mkt snyggare ut med riktigt fina naglar.Naturen har ju varit orättvis mot mig,mina egna naglar är lövtunna och delar sig,så jag kan inte spara ut mina egna naglar,syrran min däremot har fantastiskt fina naglar i sig själv och tjocka som jag inte vet vad och så får hon vita snygga tippar uppe på allt oxå (ja eller det ser ut som tippar iallafall).Hur kan det bli så olika på 2 systrar,vad var det mamma åt när hon väntade Kicki,som hon inte åt när hon väntade på mig !!

Efter att jag varit och fixat naglarna så bestämde jag mig för att gå ner till Cocoo för att se på hysterin,precis vad jag hade föreställt mig..butiken full med fjortisar,bara för att Foki var där (ni som inte vet vem Foki är,så är hon en känd bloggare som vann Blogg Awards nu för typ en vecka sen) Foki stod utanför och signerade för glatta livet,tog mig in i folkmängden eller rättare sagt fjortismängden,så där var jag mitt bland alla fjortisar i butiken,öh kände jag mig gammal eller..
iallafall så självklart som jag misstänkte så köpte jag ett snyggt nit armband,ett tunt som går runt 3 varv i handleden i mörkbrunt läder med små guldfärgade nitar,känner mig själv ganska bra..
Köpte även mina 2 första julklappar till tjejerna där,skit söta.Kan tyvär inte säga vad det var eftersom dom läser min blogg emellanåt..

Nu e jag hemma iallafall till slut och ska bara mysa hela kvällen,precis tänt en brasa igen och ska ta en mugg java.

Puss & kram !!



Hanna & Foki,ni kan ju gissa vem som lever länge på det här..



Hannas kompis Runa & Foki !



söta öronmuffar eller vad dom nu heter,ägde sånna när jag själv var tonåring..





mitt armband som jag köpte på Cocoo idag ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0