Skytteltrafik mellan tapetbutikerna..



Snart har måndagen passerat igen..
Har varit iväg och tränat idag kändes så bra att köra igång igen efter helgens vila.
Åkte förbi en annan tapet butik återigen för att lämna en låne katalog,nu e det värsta över iallafall d.v.s vi har hittat dom tapeter som vi ska ha och det var inte det enklaste precis,jag som älskar inredning och fixa hemma fick nästan hybris när jag klev in där förra veckan för att välja bland hundratals kataloger,jag bläddrade och bläddrade frenetiskt men tyckte mig inte hitta ngt som föll mig i smaken,hittade dock en katalog i just denna butik som jag då lånade över helgen,om jag säger så här..vi blev med tapeter i allafall..hade typ nästan gett upp,men skam den som ger sig..

Eftermiddagen och kvällen har gått i lugnets tecken,kollat på tv och slappat vid datorn.
Börjar bli ganska trött nu,så dax att börja fundera på refrängen.

Go`natt och sov sött !

Love from me !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0