Helgerna går för fort !




Så var vi tillbaka till ruta ett igen känns det som dvs.måndag,en hel ny vecka framför oss med allt vad den nu bär med sig.
För min del blir det en rätt soft vecka,ska bara jobba 2 nätter och inte har jag bokat upp mig på ngt annat att göra heller,vilket e ganska bra den här veckan då tjejerna har höstlov,nu har jag och tjejerna möjlighet hitta på ngt att göra tillsammans,om dom har tid och lust dvs. nu är det ju kompisarna som gäller för det mesta,så lilla mamma får nöja sig med den tid hon får när det erbjuds..
Jag vet själv hur det var när man själv var i deras ålder,då var det bara kompisarna som gällde,så jag lastar dom inte för det,allt har sin tid..

Nu ska jag iallafall börja min måndag med ett nytt träningspass fö rdenna vecka,har ju vilat kroppen hela helgen,så nu känner jag mig laddad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0