Tråkig höstdag !

Usch vilket trist väder att vakna upp till,jag som älskar hösten,men idag känns det som att det inte finns någon kärlek över till hösten..
Hela hösten har det varit helt underbart väder men nu när det är höstlov för barnen,så blir det sånt här väder..känns lite orättvist !
Tänk att det e så olika från dag till dag käslomässigt,idag är det en sån där dag då jag bara vill bädda ner mig och vakna nästa dag istället,ja ja nu får jag göra det bästa av dagen istället.
Idag ska jag träna iallafall och det hjälper ju om ngt att bli på ett bättre humör,sen i eftermiddag är det dax för veckans första arbetspass.
Just nu i skrivande stund sitter jag här igen med mitt älskade kaffe,ska nog ta och äta lite frukost också.
Vad ska ni förgylla eran dag med då ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0