See you !!

Vad gör jag om dagarna när jag e ledig,jag det undrar jag själv iallafall.Tycker inte att jag hinner med så mkt,idag tex. när jag kom från jobbet så var det lite frukost time med tjejerna,fixade lite hemma innan jag skulle till gymmet för att köra Body Pump,försöker kombinera det 1-2 ggr/v med styrketräning,sen blir det kondition nästan varje gång jag e på gymmet,ibland kortare och ibland längre,för att lura kroppen..

Efter träningen åkte jag till Apoteket för att förse mig med diverse grejer som jag ska ha inför och efter operationen,usch det pirrar när jag tänker på att det inte är så väldigt lång tid kvar tills det e dax,känns lite som när man kör i ett gupp och det suger till i magen,eller när man e på Grönan och ska åka ngn attraktion och det pirrar till,ja ungefär så känns det,svårt att förklara,hm..
Det är nog mest resultatet och smärtan efter,som jag e lite pirrig inför.
Nog om det..

Har nyligen kommit hem och studs in i duschen och nu en snabb lunch,så kroppen har lite att jobba på.
Nu tänkte jag bege mig hem till syster yster som kom hem från Egypten i går kväll,vi har ju som jag skrev tidigare varit hundvakt till lilla Cricket och nu e det dax att köra hem honom,känns lite tråkigt att lämna honom för han e så mysig,men han mår bäst hemma hos matte & husse,han har ju som sagt varit ordagrant skit rädd för Lasse,ha ha haaaa lite små olyckor har han inte dött av och inte vi heller..

Nu väntar och längtar nog syrran efter Cricket,så bäst att åka.

Skriver mer senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0