Alla helgonsdag !

Sov ut väldigt länge idag,det har ju blivit lite si och så med sömnen senaste nätterna,så det kändes skönt att få ta igen sig lite,känns konstigt att vakna och veta att morfar inte längre finns hos oss,men vi måste försöka att leva vidare,morfar har det bra nu iallafall och kommer att för evigt finnas i våra hjärtan.Har tänt ett ljus igen för att hedra morfar (våran älskade hissi vaari ) !

Jag har fått i mig kaffe & toast nyligen,tagit en skön dusch också och nu sparkar dagen igång,har inga speciella planer för dagen precis,men ev att jag åker iväg med tjejerna för att köpa vinterskor,vi var iväg härom kvällen till Haninge c för att köpa det,men fanns inte ett enda par som tjejerna ville ha,dom har ju kommit upp i den åldern nu då dom inte tar på sig vilka skor som helst..jag vill att det ska vara rediga skor som tål snö & slask och tjejerna vill absolut inte ha det jag pekar på,inte för att jag tittar på Pax och Ecco men det finns ju typ ordentliga Columbia kängor som ändå e rediga,men ändå tuffa.Tjejerna tycker inte som jag och jag måste ändå köpa sånna som dom vill ha och gillar,det är ju dom som ska ha dom.
Svårt det här med olika viljor..men det löser sig säkert.

Ikväll så ska tjejerna på Halloween övernattning på Skutan (det är på stallet,där dom rider) så då får man passa på att kanske ta en bio eller ngt,jag är sugen på att se Flickan som lekte med elden,har ju sett Män som hatar kvinnor och den var jätte bra,har hört att den sista nu ska också vara bra.
Vi får väl se vad det blir,skulle vara kul att hitta på ngt att göra iallafall eftersom det känns som att det var ett tag sen man gjorde ngt överhuvudtaget.


Ha en trevlig alla helgonsdag och massor av kramar till er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0