Fredag igen !

Äntligen fredag igen !
Så skönt när man vet att man är ledig hela helgen och även måndagen.

Sitter här ännu en morgon när resten av familjen gått till skola och jobb,alldeles tyst i huset,rätt skönt ibland faktiskt men nu tror jag ändå att jag ska sätta på radion Mix Megapol,då känns det som att jag har lite sällskap iallafall..så nu e den på,då var tystnaden bruten.

Idag ska jag köra mitt fredags pump pass,undrar hur det ska gå,har ju sån träningsvärk från igår,då jag pressade på rätt bra för att avreagera mig,det fungerade..

Efter träningen ska jag hem och förbereda lite inför imorgon,då vi ska fira Linn & Hanna som fyllt och fyller år,släkten kommer hit.
Imorgon på förmiddagen ska vi iväg,då Hanna ska tävla i dressyr på stallet,så håll tummarna !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0