Fy 17 !

Gah,det känns som jag håller på att få ögoninflamation,fy 17 gubbar..har inte haft det på 111 år,men känner igen den där äckliga känslan,kliar,gör ont,är irriterad och röd,sist men inte minst vagel eller vad det nu heter,holy shit..
Får se imorgon bitti hur det ser ut och känns,om det är som jag befarar,så måste jag ju ta mig till en farbror doktor,vill ju inte gå så över helgen,,ja ja den som lever får se (alltså jag själv) heheheee flum flum.

Känner mig trött men ändå för rastlös för att gå och lägga mig,alla andra här hemma(förutom Crickelina) har gått och knytit sig för ett bra tag sen,sitter här som värsta nattugglan men det kan jag ju göra,är ju ledig ända fram till tisdag nu så,yes va skönt.

Imorgon är det fredag,igen.
I helgen blir det fullt ös medvetslös,eller inte,men typ ngt sånt iallafall.

Sov gott mina nattuggle kompisar !!



Är det så här jag måste gå imorgon ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0