här ska det vara en rubrik..


Sovit ut idag,klockan visade på 10.20 när jag klev upp,kan ju inte sova bort hela dagen,men sen när jag knäppte på tvn så såg jag att klockan bara var 09.20,glömde bort att dra klockan bakåt innan jag gick och lade mig igår,så det var ju skönt att klockan inte var så mkt som jag nu trodde.

Tände en mysbrasa för en stund sen,skönt när det är lite ruggigt höstväder ute,det är bara det att nu är det som i en bastu här,huh varmt blir det..
Nu kurrar det reält imagen,så ska nog ta och försöka få i mig ngt frukost aktigt och en god kopp java.

På agendan idag :

besöka Cocoo,där Foki ska signera autografer (vad gör man inte för sina barn)

fixa mina naglar

åka hem och städa

sen blir det bara söndagsmys

Så ser dagen ut för tillfället iallafall..

Nu ska jag äta min frukost och dricka mitt kaffe,gu vad det suger i kaffe tarmen !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0