Hemma igen !

Laila anlände hit i förmiddags då vi begav oss till Haninge C,kollade febrilt i butikerna men tyvär fanns det inte så mkt som föll oss i läppen,jag hittade en blus på Gina Tricot med leopard mönster och en basic tröja som jag kan ha till vardags,bättre än inget alls..
Efter våran lilla shoppingrunda blev det Donken till lunch,vi skulle även ha hunnit till Systemet en sväng men kom dit precis när dom stängde dörrarna,hm..men vi klarar oss,finns lite hemma att skåla med.
Sprang även på min kära kusin Henrik i Centrum,han skulle också ut i Stockholms natten,så vi får se om vi skulle mötas upp någonting,vore kul eftersom vi ses så ofantligt sällan,snyft..men det får bli bättring på den punkten.
Mötte även min andra kusins fru Jenny på Gina Tricot,vi var tyvär lite stressade så hann inte prata så mkt,hemskt att man stressar igenom livet,måste nog bli mitt nya nyårslöfte att lära mig stressa mindre,ska iallafall försöka.
Nu ska vi börja göra oss i ordning för kvällen,vi har precis tagit oss varsitt glas rosevin iallafall,kommer att ta lite bilder under kvällen som jag kommer att lägga upp imorgon.
Ha nu en trevlig lördag kväll alla,glöm inte att njuta och koppla av..Vi lever bara en gång !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0