i.d. Mineral smink


 i.d. Bare Escentuals Mineral Makeup baseras på rena mineraler från naturen. De är vårdande och fungerar som en förlängning till din hudvård.

  • - Inga konserveringsämnen
  • - Naturligt UV-skydd spf 15
  • - Inget talk, olja eller vax
  • - Ingen parfym eller tillsatser
  • - Lugnande & anti-inflammatorisk
  • - Ej djurtestad

Idealiskt att använda som ett naturligt avslutande steg efter ansiktsbehandlingar, AHA-behandlingar, mikrodermabrasion, vaxning och epilering.



 Jag använder själv deras smink och kan varmt rekomendera det,har du inte prövat så gör det,jag började med att köpa deras start kit,där ingår en hel del både borstar och smink,start kittet håller hur länge som helst och den kostar ca 1000 kr,det är ett bra pris med tanke på att du får med flera olika borstar.
Så har du varit sugen på att pröva,så gör det,du kommer inte att ångra dig.

Önska dig till julklapp vet jag !!




Kommentarer
Postat av: ML

Själv använder jag Jane Iredal mineralprodukter, de är helt överlägsen bästa i marknaden, har du prövat dem?

2009-10-23 @ 10:19:08
URL: http://mlwidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0