Lördag morgon !

Go`morron !

Vaknade till att mammas lilla pälsängel kom och kurrade,kelad och var alldeles till sig när hon märkte att jag började röra på mig i sängen och vad möts jag av när jag klivit upp,jo lilla Crickelina ;) som dansar och hoppar som en galning,gu vad jag skrattade högt när jag såg hans lilla uppvisning,tänk så mkt glädje dom där små djuren skänker,man blir ju bara så glad när man ser dom.

Nu sitter jag här med dagens bästa kaffe igen och njuter,om en stund ska vi åka iväg till stallet,Hanna ska tävla i dressyr.
Efter det blir det hem och börja förbereda lite inför ikväll,blir inte så avancerad mat eftersom vi ska vara borta halva dagen,tänkte bjuda på bakpotatis med 2 olika röror,en stor fräch sallad och lite baguett osv. det blir nog bra,sen blir det ju lite tårta och en massa annat sött.

Ha en trevlig lördag alla och glöm inte njuta av att det är helg !!

Skriver säkert ngt mer inlägg under dagen eller kvällen,men nu blir det fullt ös...



här e föreställningens huvudfigurer i morse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0