Lördag morgon !


Åh vad mysigt att vakna till en ny härlig dag,inte helt fel att det är lördag morgon heller..
precis tänt en mysbrasa och satt igång kaffe maskinen och sitter här nu och njuter av dagens bästa kaffe,det är helt knäpptyst i huset förutom ljudet från den sprakande brasan som har börjat dela med sig av värmen,åh det är så mysigt.
Tjejerna sover fortfarande,älsklingen min åkte till Gotland med jobbet för en liten Kick off med dom anställda,så här regerar vi tjejer hela helgen,igår kom min älskade systerdotter Jennifer hit till oss,hon ska sova här över helgen.
Ikväll blir det klackarna i taket för mig och en av mina bästa vänner Laila,vi ska bege oss ut på stan för en god bit mat och sen ska vi ut och dricka goda drinkar och dansa,det händer ju inte allt för,ofta så det ska bli riktigt trevligt.
I och med det så har jag det vanliga tjej problemet,vad ska jag ta på mig ? hmm
Förra helgen så fick jag ett tokryck och rensade i min klädkammare,utan att överdriva så rensade jag bort 3/4 delar av min garderob,oops..men det var välbehövligt, för dom flesta kläder som hängde där använde jag inte,kändes rätt hemskt att rensa bort så fina plagg men ibland måste man vara iskall,tyvär eller vad jag nu ska säga..mga av plaggen hade fortfarande prislappen kvar,aj aj då..varför köpte jag det då kan man ju lugnt undra i sitt stilla sinne,hmm kallas det för stundens ingivelse i Pias shoppingvärld,förhoppningsvis har jag lärt mig ngt av detta,eller vill jag verkligen det ?
Iallafall så kom min kära mamma och hämtade alla säckar som jag fått ihop med dessa kläder,hade självklart rensat bort det som var av sämre slag så det hon fick med sig var bara kanon fina plagg tex Mex Kostym använd max 3 ggr ja osv.. mamma min kommer att förse vänner och bekanta (som vill ha dvs m) med dessa kläder.
Ja som ni säkert har förstått så har jag då mitt lilla klädproblem, som då har blivit ännu värre nu sen förra helgen,det innebär att jag får ta en sväng till Haninge C idag för att se om jag hittar ngt nytt att hänga i garderoben och förhoppningsvis jag kan ta på mig ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0