Lugn hemma kväll!

Just i detta nu står jag och lagar kvällens middag,på menyn står det : Ugnsbakad lax med creme fraiche (lätt) och purjolök,pressad potatis och en råkost sallad gjord på vitkål,morötter och purjo med en vinägrett dessing.

När middagenär avklarad kommer jag nog att ta det lugnt,kolla lite på tv och tända en massa ljus och en brasa.
Kul med alla kommentarer som jag fått,verkar som det är en del folk som jag inte känner som även läser min blogg och det är jätte trevligt,ni är hjärtligt välkomna!

Kramar !


Kommentarer
Postat av: Inger

När ska du tända det stora ljuset i fönstret då ? Mitt avkopplingsljus när jag står vid diskbänken ;)



Ser att de små värmeljusen är tända, det blir nog lite ljus här med, och en brasa. Maken ska precis tända en nu....



2009-10-15 @ 19:48:44
URL: http://livetenligtenmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: de är inte så svårt att hitta, följ jätte gärna min blogg med bloglovin är du snäll :)

2009-10-15 @ 21:24:32
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0