Måndag igen !

Go`morron alla blogg läsare..
Tänk att veckorna verkar flyga fram,jag kan tycka att det är lite läskigt att tiden går så fort,känns som att det inte var så länge sen jag själv var barn..imorgon så fyller min lillskrutt 12 år,sa precis till Hanna att det idag var 12 år sen jag visste att du skulle komma imorgon (eftersom det var ett planerat kejsarsnitt)sista dagen alltså med magen i vädret..och nu har det redan gått 12 år,herre gud vad fort det gått.
Tycker inte ni att tiden går lite för fort ? jag skulle nog vilja bromsa tiden lite om det gick..

Vaknade iallafall pigg och utvilad men känner mig ändå som katten Gustaf,tjejerna har precis gått iväg till skolan och själv sitter jag här och dricker dagens bästa kaffe,funderar på om jag ska ta mig i kragen och åka till gymmet för en mjukstart,så får det nog bli.
Vad ska ni göra idag ?



Ha en bra fortsatt måndag alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0