Mateus !

Den här serien är min absoluta favorit serie i porslin,började samla på den när jag fyllde 30 år,sen dess har jag önskat mig till födelsedagar,julklapp och handlat själv frenetiskt,så har fått ihop en hel del nu,har inte tröttnat en sekund på dessa vackra ting,känns som jag inte kommer att göra det heller,vanligtvis så brukar jag byta eller tröttna på saker rätt snabbt..
Ni som inte vet vad Mateus är för porslin,så är den hand gjord i Portugal och har fått sig ett rejält ansikte dom sista 10 åren,här får ni se nga bilder på den..


 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag håller med, Mateus är verkligen tidlöst och inget som man tröttnar på. Fint till både vardag och fest.

Kram på dig och tack för i går. Alltid lika trevligt att luncha med dig.

2009-10-14 @ 08:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0