Niclas Wahlgren utan Laila Bagge !

Go`morrron !
Blev väckt av min storasyster imorse,dom ska iväg på solsemester som sagt till Egypten (Hurghada).

Klockan e 6.30 när hon ringer och ba :Du vet du vem som ska åka i samma flygplan som vi ?

Jag: nä,säg vem

Syrran: Niclas Wahlgren

Jag: Men e Laila Bagge med då?

Syrran:Nä han e med någon annan kille

Syrran: du måste skriva det på din blogg

Jag: ja absolut,jag ska göra det lovar *ler*

Undrar mamma om Niclas blivit bög,säger en av mina döttrar*hahahahhaa*

Ja kanske,svarar jag..nä men det tror jag inte,han lever bara livets glada dagar nu när Laila är så upptagen och det gör han rätt i.

Nä nu är det dax för mig att åka på APT möte.
Ha en trevlig dag alla !


Kommentarer
Postat av: michaela

För att stilla Pias och Kickis nyfikenhet,så har Niclas åkt till Hurgada för ett rese reportage för ett nytt tv program!!!<3

2009-10-23 @ 11:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0