Sen frukost !

Usch vad tiden går fort,har inte hunnit mer än att sluta mitt arbetspass och sen åkte jag direkt till våran butik för att storhandla inför helgen,men det tar ju sin lilla tid innan jag kommer därifrån varje gång,det blir ju att man går runt och snick snackar med personalen och handlar lite emellan,ibland blir det även en liten snabb fika med lilla gubben.
Åkte raka vägen hem och nu kommer jag till den biten jag verkligen avskyr..packa ur bilen alla matvaror,sen in med dom,sen ur alla påsar och in i kylen och där emellan rensar jag kylen från allt som inte e så frächt..det tar sin lilla tid,låter nog löjligt men det verkligen kryper i min kropp när jag ska packa upp alla matvaror,kan nog ha med att göra att jag verkligen storhandlar då jag åker till butiken,det gör jag oftast en gng i veckan efter jobbet.

Så nu e klockan nästan 11 och jag har inte hunnit äta frukost förrän nu,åh vad gott med en god kopp kaffe och grov smörgås till.

Strax ska jag bege mig till gymmet för ett nytt träningspass,ska bli riktigt skönt,måste få ordning på kroppen min..

Uppdaterar senare idag när jag kommit hem igen.

Ha det gott så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0