Snöar !

Sitter här och tittar ut genom fönstret och vad ser jag,jo att det snöar..usch redan,kom genast att tänka på att jag måste boka tid till Örby gummi för däckbyte,vill ju inte glida fram som bambi på hal is med bilen.
Inte för att jag tror att snön kommer att ligga kvar än,men halt är det dock på vägarna och det blir ju inte bättre av att jag har breda däck på bilen.

Sitter här med mitt efterlängtade morgonkaffe och njuter,varför smakar det så bra just på morgonen..

Har sån träningsvärk i kroppen,aj aj men jag får väl tänka på att det e positiv värk,för det ger ju resultat i slutändan.
I dag kör jag en ny träningsdag,förhoppningsvis klarar jag av mina övningar,man blir ju rätt stel när man har träningsvärk,känns som öppna sår i musklerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0