Snön kan komma..

Nyligen kommit hem,åkte direkt efter jobbet och skiftade till vinterdäck,så nu kan snön komma om den vill,inte för att jag längtar men oavsett om vi vill eller inte så kommer det,förr eller senare.
Passade på att åka till våran affär och storhandla igen,skönt att ha det gjort nu inför helgen,kändes lite tidigt att göra det idag men eftersom jag ändå var i grannområdet så fick det bli idag.I helgen ska vi fira tjejerna som fyllt och fyller år,så då kommer släkten hit på middag och då blir det extra mkt kassar,kännde mig som en packåsna..


Kommentarer
Postat av: Inger

Nja, snön får nog vänta en stund till, iallafall till på fredag eftersom jag ska fixa på vinterskorna på vår silverpil imorgon :)

2009-10-21 @ 18:58:33
URL: http://livetenligtenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0