Tragiskt men sant..

Drabbats av laptop-love?

En ny, trådlös relationstrend är på frammarsch. När barnen har somnat sitter vi och myser – fast på bloggar och facebook med varsin dator. Är det verkligen så vi vill ha det?  

Hahahaaa,skrattade när jag såg det här,för precis så här kan det se ut hemma hos oss vissa kvällar..

Måste villigt erkänna att jag älskar min data <3 och självklart min lilla gubbe !!


 Lider du av uppdateringssjukan?

Uppdaterar du ständigt din status på Facebook, twittrar konstant och deppar om ingen kommenterar ditt senaste blogginlägg? Då kan du vara drabbad av den nya sociala uppdateringssjukan.  

Tror helt ärligt att detta stämmer in på många i dagens samhälle..inklusive mig själv,men har inte gått så långt att jag blir deppig om jag inte får kommentarer på bloggen,men det skulle vara kul självklart,så fortsätt mer än gärna att lämna kommentarer,annars känns det lite som jag pratar med en vägg !

Kommentarer
Postat av: Inger

Inte pratar du med en vägg, jag läser varje dag och försöker kommentera så mycket jag kan.



Kramen

2009-10-25 @ 18:59:26
URL: http://livetenligtenmamma.blogg.se/
Postat av: Inger

Inte pratar du med en vägg, jag läser varje dag och försöker kommentera så mycket jag kan.



Kramen

2009-10-25 @ 18:59:54
URL: http://livetenligtenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0